October 13, 2014

Something new every now and then / Immer mal wieder was Neues

Hello gorgeous, how's it going?

Just a quick announcement from my end of the wire. As much as I love book binding, it's not my only hobby. Knitting, crocheting, working with felt, are just some of the things I almost like as much. I guess I'm a granny in a young woman's body ;) That's why in the next few weeks, I will create some space in this blog for my other creative projects, that I wouldn't want you to miss. So keep your eyes peeled... I will be back soon.

Have a great Thanksgiving (if you live in Canada) or simply an awesome evening

Fräulein Grit

Hallo meine Lieben, wie geht es euch?

Hier eine schnelle Ankündigung von meiner Seite. So sehr ich das Buchbinden auch liebe, es ist nicht mein einziges Hobby. Stricken, Häkeln, Arbeiten mit Filz und alles mögliche andere mache ich fast genauso gerne. An mir ist wohl eine Oma im Körper einer jungen Frau verloren gegangen ;) Darum werde ich in den nächsten Wochen meinen anderen kreativen Projekten einen Platz in diesem Blog einräumen, die ich euch nicht vorenthalten will. Haltet also eure Augen offen... Ich melde mich bald zurück.

Schönes Thanksgiving (falls ihr in Kanada lebt) oder einfach einen schönen Abend

Fräulein Grit

No comments:

Post a Comment